Rozwiń swój segment etykiet cyfrowych
Dywersyfikacja technologii druku cyfrowego pozwoli Ci: zaoferować nowe produkty w różnorodnym wolumenie, obniżyć koszty produkcji czy wykorzystać szerszą gamę podłoży.
Etykiety używane w trudnych warunkach, jak przemysł chemiczny, motoryzacja, rolnictwo itp., potrzebują trwałej technologii nadruku, takiej jak atramentowy druk inkjet UV. Idealnie pasuje do odpornych etykiet, ale także do błyszczących, intensywnych grafik na etykietach produktów kosmetycznych, higieny osobistej lub napojów. To również dodatkowe efekty wizualne z wypukłym nadrukiem i wrażenia dotykowe.
Seria cyfrowych maszyn inkjetowych Xeikon Panther (Pantera) jest wyposażona w atramenty utwardzane lampami LED. Poszerza to zakres zastosowań i zmniejsza zużycie energii, co skutkuje 30% oszczędnością kosztów.
Program
- Start – 26 stycznia 2023, godz.: 10:00.
- Spotkanie z przedstawicielami drukarni, wykorzystującymi druk cyfrowy suchym tonerem i płynnym tonerem: Aniflex (Polska) oraz Litograf (Słowacja).
- Analiza potencjału biznesowego rynku etykiet.
- Możliwości wykorzystania technologii cyfrowego druku inkjetowego Xeikon i optymalizacji kosztów.
- Efektywne wykorzystanie procesów przed i po druku (integracja oprogramowania, konfiguracja przepływu pracy „workflow”, zarządzanie kolorami).
- Zmieniające się przepisy: jaki wpływ ma „Europejski Zielony Ład”?
- Koniec – 26 stycznia 2023, godz.: 16:00.
Historie klientów
ANIFLEX
Od ponad 19 lat Aniflex działa na rynku opakowań, produkując etykiety samoprzylepne, rękawy termokurczliwe (shrink sleeves) oraz opakowania elastyczne. Zbudowali biznes na dwóch głównych, uzupełniających się technologiach – flexo i cyfrowej. To pokazuje, że Aniflex wierzy w strategię dywersyfikacji technologii, aby wzmocnić swoją pozycję.
W druku cyfrowym zaczęli od atramentowej maszyny inkjet UV, a następnie maszyny z płynnym tonerem. Ich ostatnią inwestycją był bardziej zaawansowany model cyfrowej maszyny inkjetowej Xeikon PX3300. Tak urozmaicony park maszynowy umożliwia im obsługę wielu marek i użytkowników końcowych, w najbardziej efektywny sposób.
Dowiedz się więcej o ich doświadczeniach podczas prelekcji:
Maciej Wojtaszek
Właściciel Aniflex Głowacka Wojtaszek Sp.J.
LITOGRAF
Litograf to firma rodzinna, która rozpoczęła swoją działalność w 2008 roku i koncentruje się na etykietach samoprzylepnych, adresowanych do szerokiego zakresu użytkowników końcowych: kosmetyki, zdrowie i uroda, żywność, wina i alkohole. Firma zaczynała od świadczenia usług handlowych, ale szybko przestawiła się na produkcję wewnętrzną, z użyciem technologii cyfrowej.
Litograf kontynuował inwestycje w nowe, innowacyjne technologie, w tym cyfrowe maszyny tonerowe (takie jak Xeikon CX300), cyfrowe linie do uszlachetniania itp.
Ich ostatnią inwestycją był Xeikon PX30000, wysokiej klasy maszyna inkjetowa oferująca kolory C, M, Y, K, O, V i mocno kryjący biały. Ta inwestycja jest uzupełnieniem ich możliwości z użyciem suchego tonera i zwiększa zakres zastosowań o kolejne typy produktów.
W trakcie prezentacji opowiedzą o tym, jak postrzegają technologię atramentowego druku inkjet UV, jako uzupełnienie technologii suchego tonera i jak to buduje ich mocną ofertę na rynku.